poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zlot Scrapbookingowy w Warszawie

Ciąg dalszy sprawozdania ze Zlotu Scrapbookingowego :) A jest co opowiadać. W ramach Zlotu można było wziąć udział w licznych konkursach. Ja oczywiście z tej możliwości skorzystałam. I chociaż nie przygotowałam prac na wszystkie konkursy, to jednak w kilku wzięłam udział. Przede wszystkim muszę się pochwalić :)

W sklepie scrapki.pl można było wygrać nagrodę za wykonanie pracy lub za wypełnienie ankiety.
/

Ja co prawda pracy nie przygotowałam, bo jeszcze chyba nie do końca wiem jak stworzyć taki LO, ale wypełniłam ankietę. I zostałam wylosowana! Yupi! W nagrodę otrzymałam kupon na kwotę 70zł na zakupy w sklepie internetowym scrapki.pl :)

Kolejną sprawą są prace przygotowane specjalnie na Zlot. Na konkurs sklepu I kropka przygotowałam okrągłą karteczkę z motywem koła.

Pierwszej nagrody co prawda nie wygrałam, ale otrzymałam piękne papierki :)

Na konkurs TrickoArt trzeba było przygotować pracę o tytule "Poznajmy się"

Ja przygotowałam taki oto scrap.

A w nagrodę za udział otrzymałam śliczne tekturkowe serduszko :)

Sklep Scrap Pasja ogłosił konkurs z mapką:

Ja przygotowałam karteczkę z wróżką i żabą:

W nagrodę za udział otrzymałam tajemnicza torbę.

A kryły się w niej same skarby...

piękne motylki

i moje pierwsze wykrojniki :) Co prawda nie mam maszynki do wykrojników, ale jak się dowiedziałam od jednej ze scraperek na Zlocie: od wykrojników się zaczyna. A jak już ma się wykrojniki to i jakoś łatwiej maszynę zakupić :)

Dodatkowo wykonałam karteczkę urodzinową na konkurs studio75

I moja karteczka:

Karteczkę z trybikami przygotowałam na konkurs sklepu Skarbnicy Pomysłów

Skarbonka trafiła na konkurs Lemonade

A trinchies z motylkami na konkurs Rapakivi:

Identyfikator trafił na konkurs Ustronnego Babińca:

I ostatnia praca: kartka z motywami oceanu dla 3rd Eye:

Uff... sporo tego było. Dziękuję tym, którzy dotarli do końca :)

1 komentarz: