czwartek, 19 września 2013

Wymianka z Kingą

Z Kingą z bloga Moje małe decupage wymieniałam się w wymiance lawendowej i tak nam się spodobało, że postanowiłyśmy powymieniać się znów :) Kinga poprosiła mnie o kartkę na 18-stkę w kształcie exploding box'a. Dostałam konkretne wytyczne, tzn. miała być liczba 18, samochód i kieliszek. Do tego wierszyk i kwiatki na środku. A oto i efekt końcowy:

A tak wygląda po rozłożeniu:

Samochodzik, liczba i kieliszek:

A do tego wierszyk:

I łączka na środku:

Do zamówionej karteczki dorzuciłam jeszcze taką:

A to już cała przesyłka:

A tak wyglądała paczka dla mnie od Kingi:

I cuda, które się z niej wysypały:

Zamówiona przeze mnie skrzyneczka:

Oraz świecznik i spinacze, które również znalazły się w przesyłce:

A także bardzo fajny zestaw przydasi:

Mnóstwo zdjęć, ale i dużo radości tak z przygotowywania jak i otwierania :) Kingo dziękuję Ci za taką fajną wymiankę.

1 komentarz: