wtorek, 8 października 2013

Wymianka jesienna

Wymianka jesienna zorganizowana przez Kingę z bloga Moje małe decupage... dobiegła końca. A więc dziś prezentuję co wysłałam i co otrzymałam od Seszen z bloga Handmade Seszen.

Na początek przedstawiam to co ja wysłałam Seszem.

Po pierwsze serwetki zrobione szydełkiem.

A tak się prezentowały z kasztankami.

I same kasztanki, których w paczce nie wysłałam, ale wyglądały tak wdzięcznie, że na blogu znaleźć się musiały...

Ale za to w podróż wybrała się biżuteria z koralików:

Oraz z modeliny:

Kasztanki mam nadzieję, że wyglądają wystarczająco realnie... Nawet mają takie przejścia kolorów :)

Jesienna broszka z jarzębiną:

Oraz jesienny jeżyk z jabłuszkiem:

A do tego grzybowe kolczyki z muchomorkami:

I na koniec karteczka:

Aha, liście są prawdziwe :) Takie ślicznie wybarwione znalazłam w parku i koniecznie musiałam jakoś je wykorzystać :)

A to już cała zawartość przesyłki:

I zbliżenie:

I koperta:

Z odbitym listkiem:

I chociaż post jest już bardzo długi, to jeszcze nie koniec :) Teraz wszystkie skarby jakie otrzymałam od Seszen:

Cała zawartość paczuszki (jeszcze przed zjedzeniem słodkości):

A teraz zbliżenia. Śliczny kwiatek ze wstążki, których sama nigdy jeszcze nie robiłam:

Kwiatek filcowany, czyli coś co mi się bardzo podoba ale jakoś nie wyobrażam sobie filcowania przeze mnie (już czuje jak mnie bolą zęby od tej skrzypiącej wełny...)

I jeszcze taki solny aniołek :) Piękny, prawda?

A do tego kolczyki w jesiennych brązach:
 

Przydasie:

I śliczna karteczka z ręcznie malowanym jeżykiem i sentencją z tyłu (specjalnie dla mnie).

Uf, i to już koniec tego posta. Wymianka bardzo mi się podobała i mam nadzieję na więcej tak owocnych zabaw blogowych. I tu chciałabym podziękować dziewczynom (Kindze i Seszen) za tak fajną zabawę, za jej organizację i piękne prezenty.

4 komentarze:

  1. Wspaniała wymianka. Cudowności prawdziwe przygotowałaś. Bardzo podobają mi się podkładki i jeżyk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. post pomimo , że długi fajnie sie czytało:) fajna wymianka i fajne prezenty. I w dodatku takie różnorodne - miłe są takie paczuszki:) można oglądać i oglądać . Kochana twoje kasztany modelinowe niczym nie różnią się os tych z lasu...ale masz talent !!!, nie tyko szydełko wspaniale Ci wychodzi ten jeżyk jest cudowny. Też bym tak chciała lepić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie :) Trochę modeliny i czas i wystarczy :)

      Usuń
  3. Jeżyk jest fantastyczny!!! Kasztany jaj żywe, serwetki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń