wtorek, 14 kwietnia 2015

Zaproszenia na Chrzest

Zostałam poproszona o wykonanie kilku zaproszeń na Chrzest. Pomysł był, tzn. miał być kompilacja kilku wzorów, a efekt końcowy zależał już ode mnie. Zaproszenie miał być taką niby kopertą, w którą zostanie włożony kartonik z tekstem zaproszenia. Do tego miało być delikatnie i ażurowo. Mając takie wytyczne zabrałam się do komponowania własnego wzoru. oczywiście nie mogłam się zdecydować jak to ma wyglądać, więc zrobiłam dwa wzory do wyboru. Pierwsze próby okazały się totalnym niewypałem, więc ich nawet nie pokazuję. Poniżej wersja bardziej przypominająca kopertę, ale jakoś mniej mi się podobająca (powiem tylko, że mężczyzną podobała się bardziej ta wersja).

Zaproszenie z kremowego, perłowego papieru, z dodatkami w bieli i błękicie:

W środku koronki:

Druga wersja, która przypadła do gustu mi i zamawiające (a wiadomo, ze to kobiety mają głos w takich sprawach decydujący...). Biały oraz kremowy papier perłowy, do tego biała wstążeczka:

Obwolutka składająca się z ażurków zdejmowana:

W środku składany na trzy papier, który tworzył kopertkę dla luźno włożonej karteczki:

Po akceptacji wzoru, oraz lekkiej modyfikacji powstało 6 egzemplarzy zaproszenia:

Tak się prezentują wszystkie razem:

I jeszcze zbliżenie na końcową wersję zaproszenia z przodu:

I z tyłu:


A tak wygląda po zdjęciu obwoluty:

I co myślicie o takich zaproszeniach? Podobno zapraszanym się podobały, zamawiającej na pewno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz