poniedziałek, 20 czerwca 2016

Exploding box na ślub Ani i Marcina

Ślub był piękny, wesele podobnie... Zostały wspomnienia i zdjęcia, a na nich exploding box jaki przygotowałam dla Ani i Marcina. A oto i on, szary, stonowany z nutka czerwieni. Różyczki są oczywiście mojej produkcji:

Na wierzch pudełeczka wykorzystałam szary papier w delikatne róże. Aby nadać przestrzenności stempelkowi, wykorzystałam kosteczki 3d.

A w środku...

Tort obsypany czerwonymi różami:

Zdjęcie młodych, które został pstryknięte na moim osobistym weselu. Takie nawiązanie :)

Tekturka i różyczki. Nie mogło też zabraknąć symbolu obrączek:

Kieszonka na prezent pieniężny ukryta za życzeniami:

I tekturkowe serducha:

Praca w ciemnych kolorach, ale wiem że przypadła do gustu. A dodatkowo czerwień różyczek pięknie odbija od stonowanych szarości papieru:

A teraz wyzwania :) Mój exploding box zgłaszam
na wyzwanie Czerwona róża, ze względu na tworzone przez mnie różyczki

na Czerwcowe wyzwanie ślubne, bo chociaż ślub był w maju, to jednak przygotowanie zdjęć i posta chwilę mi zajęło :)

i jeszcze wyzwanie bee scrap Kwiaty

11 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ta kaskada czerwonych różyczek, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez apatyczny tort, wyglada jak obsypany truskawkami :) DZiękuję za udział w wyzwaniu BeeScrap

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze czekam na zdjęcie bolerka.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jeszcze chwila... chociaż już nawet zdjęcia zrobiłam :) Jest szansa, że je dość szybko obrobię i wrzucę na bloga :)

      Usuń
  4. super box w geniaaalnych kolorach! dzięki za udział w wyzwaniu BeeScrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny box! Czerwień różyczek doskonale współgra z szarością papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny box i ta kolorystyka po prostu jak dla mnie rewelacja :)
    Dziękujemy za zabawę w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Połączenie czerwieni róż z takimi niepozornymi szarościami bardzo mi się spodobało.
    Dzięki za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny box :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń