poniedziałek, 17 lipca 2017

Niekończąca się kartka

Kartka na specjalne zamówienie. Łącząca skrajnie dwa różne style fantastyki, z jednej strony Wiedźmina a z drugiej Czarodziejkę z Księżyca. Koleżanka wybierała obrazki a ja łączyłam to w całość i oto co nam wyszło:

Na początek grafiki z Wiedźminem:


W środku Czarodziejka z księżyca:


Napis po japońsku. Nie wiem co tu jest napisane, ale mam nadzieję, że coś miłego :)

Do tego papier prosto z Japonii, który kiedyś przywiozła mi inna koleżanka:



Następna strona należy również do czarodziejek:



I japoński papier:

A na koniec, tej niekończącej się kartki... Wiedźmin i miejsce na dopisanie kilku słów:


W efekcie początek i koniec jest z Wiedźminem, a w środku czarodziejki.

Ja jestem zadowolona z efektu, a jak Wam się podoba takie połączenie?

3 komentarze: