wtorek, 17 lipca 2018

Kolonie w Koninie

Kilka ostatnich dni spędziłam na koloniach. Nie były to jednak zwyczajne kolonie, tylko takie bardziej specjalne. Kolonie odbywały się pod logiem kołderek za jeden uśmiech:

Co jakiś czas wstawiam różne prace właśnie pod tym logiem. Gdyby ktoś chciał więcej się dowiedzieć o tym projekcie to zapraszam na stronę i forum:

A wracając do samych kolonii, to odbywały się w Koninie. Nawet zdjęcie fontanny z koniem zrobiłam:

W trakcie kolonii szyłam kołderkę. Kwadraciki do kołderki haftowały cioteczki z całej Polski i nie tylko. Zobaczyłam je dopiero w Koninie, więc pakując się dobierałam materiały na oko. W końcu postawiłam na materiały w kropeczki, ponieważ kołderka jest przeznaczona dla malutkiej dziewczynki lubiącej Króla Lwa i Moane. 

Od dobrych duszyczek, które również były na koloniach otrzymałam materiał z motywami z Króla Lwa, które wykorzystałam na diamenciki:

A dalej już kanapkowanie:

I pikowanie:

A oto efekt mojej pracy, czyli skończona kołderka:

A tak wygląda tył. Materiał z Króla Lwa również otrzymałam od dobrych cioteczek:

I jeszcze kilka zdjęć kołderki:





A później szyłam jeszcze taką poduszeczkę:

Kwadracik był haftowany przeze mnie i już go kiedyś pokazywałam. Teraz zyskał odpowiednią oprawę i pojechał wraz z cioteczką i kołderką w Polskę aby trafić do dziecka:

A tak wygląda tył poduszeczki:

Z rozpędu zaczęłam szyć jeszcze jedną poduszeczkę, ale zabrakło mi już czasu na jej ukończenie. W końcu to były kolonie wypoczynkowe a nie kolonia karna ;) Poduszeczkę pokażę  jak już ją skończę. A na koloniach bardzo miło spędziłam czas i bardzo się cieszę, że udało mi się tam wybrać i spotkać wszystkie kołderkowe cioteczki. A jak jeszcze powstała do tego kołderka i poduszka to już nic więcej do szczęścia nie potrzeba.

4 komentarze:

  1. Fajne kolonie dla cioć ;-)
    I jak bardzo owocne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kołderka. Cieszę się ze moj kwadracik tak pięknie pasuje (Mauri). na moim blogu też promuje porjekt. Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna pościel wyszła a sama akcja bardzo fajna:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! I poduszka i kołderka, ale się będzie cieszyła osóbka do której trafi taki skarb.

    OdpowiedzUsuń