poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Wymianka z Asią

Jakiś czas temu, zdaje się że nawet dość długi czas temu napisała do mnie Asia z Asikowego Kącika z zapytaniem o wymiankę. I tak oto postanowiłyśmy się powymieniać. Ja przygotowałam metryczkę dla Zosi:

Na metryczce znalazł się aniołek w różowej sukience:


Aniołek ma złotą aureolkę:


Imię i dane otrzymałam od Asi:




Najwięcej uwagi musiałam poświęcić napisowi Metryczka, ponieważ był na tyle duży, ze musiałam haftować krzyżyki cztery razy mniejsze niż w pozostałej części metryczki:


Metryczkę oprawiłam w srebrną ramkę. Niestety mam tylko takie szybkie zdjęcie z poczty, na chwilkę przed wysyłką:


W zamian otrzymałam dwa plecione koszyczki. Podobne otrzymałam w ramach poprzedniej wymianki, więc teraz mam komplet :) A koszyczki świetnie się sprawdzają do przechowywania kartek:


2 komentarze: