czwartek, 23 kwietnia 2020

Kwadracik z geometrycznym lisem

A w wolnych chwilach powstają takie oto zwierzątka. Geometryczny lis powstał z myślą o poduszce dla dzieci z projektu Kołderki za jeden uśmiech:

Kolory dobierałam sama, a było ich sporo... Rozpiskę miałam na DMC i jakoś oryginalnych kolorów z rozpiski mi brakowało, więc resztę dobierałam na oko z Ariadny, czeskiej muliny i jakiś różnych kawałków no name:

Efekt jaki uzyskałam w pełni mnie satysfakcjonuje, chociaż niektóre przejścia kolorystyczne mogłyby być troszkę inne, ale wyszywanie przypominało mi trochę kolorowankę antystresową:


Lisek najlepiej prezentuje się oczywiście z daleka:

I myślę, że świetnie się sprawdzi na poduszce:

1 komentarz:

  1. Cudowny lisek! Wygląda pięknie, bardzo podoba mi się kolorystyka! :D

    OdpowiedzUsuń