poniedziałek, 4 stycznia 2021

Podsumowanie 2020

To był ciekawy rok... nie powiem, że nie. A jednak mimo całego czasu, który spędziłam w domu nie miałam zbyt wiele wolnych chwil na twórcze działania. W tym roku opublikowałam o połowę mniej postów niż w latach ubiegłych. Zobaczymy, czy w tym będzie lepiej pod tym względem.

Podsumowując ten rok, stwierdzam, że najwięcej prac powstało w ramach projektu Kołderki za jeden uśmiech. Stworzyłam sporo kartek, ponieważ ich zawsze potrzeba najwięcej, a robi się je szybko i od razu widać efekt:


Powstało też kilka haftów dla dzieciaków i poduszek:


Kolekcja ośmiornic powiększyła się nieznacznie:


A w ramach Pleciemy w koło powstało jedno siedzisko i dwa koszyki:




Stworzyłam też sporo kartek na różne okazje. Były exploding boxy, kartki płaskie w kopertę, przestrzenne w pudełkach, do wyboru do koloru:


Wyhaftowałam jeden obrazek i stworzyłam z niego poduszeczkę dla miłośniczki Elzy:



Spróbowałam też rozwinąć trochę swoje umiejętności patchworkowe. Najpierw była poduszeczka z motywem gwiazdy, a później z rozpędu już cała kołderka:


Nie tylko w szyciu patchworków się rozwinęłam... Na początku roku były stroje karnawałowe da dzieci, które wybaczą wiele niedociągnięć. A później było dużo ambitniej, bo uszyłam sobie sukienki do pracy. Szyłam je z wykrojów z Papavero i stwierdzam, że się w nich zakochałam... w końcu ubrania pasują na mój wzrost i figurę :)






Z szyciowych projektów powstało też kolejne już tipi:


Troszkę też udało mi się poszydełkować:



Z innych projektów, to kilka kwiatków, palma czy ozdoby wielkanocne:







Podsumowując to podsumowanie :) nie można powiedzieć, że przez ten rok nic się nie działo. Może było tego wszystkiego mniej, ale czy na pewno musi być dużo? W końcu to rękodzieło a nie masówka... To teraz czekamy co przyniesie nowy rok.

1 komentarz:

  1. Piękny i różnorodny twórczo to był rok :-)Życzę w 2021roku nieustającej weny i wielu działań przynoszących radość :-)

    OdpowiedzUsuń