środa, 23 marca 2022

10 lat bloga

Zbierałam się do tego posta od kilku dni... 15 marca minęło 10 lat prowadzenia tego bloga. Zastanawiałam się co by tutaj napisać z tej okazji. Podsumowanie jakieś zrobić? Konkurs dla aktywnych odwiedzających? Wszystko to wydało mi się bezcelowe. Blog ten jest miejscem trochę historycznym już, ponieważ pokazuje jak zmieniały się moje zainteresowania rękodzielnicze na przestrzeni lat. Jednocześnie świat się zmienia i obecnie na blogach niewiele się dzieje, wszystko można obejrzeć na innych mediach społecznościowych. 

Podsumowania chyba też nie ma sensu robić... kto jeszcze odwiedza to miejsce, ten szybko się orientuje co tu się dzieje. Pozdrawiam więc wszystkich, którzy tu zaglądają i wracam do pokazywania moich prac, mam nadzieję, że przez kolejne 10 lat...

2 komentarze:

  1. Piękna rocznica bloga 🙂
    Kolejnych 10 lat życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy.Mam nadzieję, że jeszcze długo będę do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń