poniedziałek, 24 lipca 2023

Kołderki dla Wiktorka i Kornelki

Jakiś czas temu zapisałam się na uszycie dwóch kołderek dla rodzeństwa pod szyldem projektu Kołderki za jeden uśmiech. Jako, że w opisie stało, iż dzieciaki trzymają się razem i są praktycznie nierozłączne mimo, że nie są bliźniętami, to postanowiłam uszyć dwie bardzo podobne kołderki, według tego samego schematu. Kołderka 2072 dla Wiktorka powstała z hafcików z Psim Patrolem:

Pikowanie po szwach, a dodatkowo trzmielem przez pasy materiału w łapki:


Na plecki poszedł materiał w pieski i kotki:


Kołderka 2071 dla Kornelki ma podobny schemat, ale troszkę inne kolory i oczywiście ukochanych bohaterów z Krainy Lodu:



Tu taj lepiej widać pikowanie trzmielem na pasach różowego:


A na tył dałam materiał w chmurki, gwiazdki i błyszczące, złote dodatki:


Dla siostry Oliwki musiałam wyhaftować obrazek, ponieważ było go w zestawie. Padło na takiego oto pieska:




A to już gotowa poduszeczka dla Oliwki z rzeczonym pieskiem:

Materiały w łapki fajnie się komponują:


A na tył dałam ten sam materiał co na kołderkę dla Wiktorka:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz