niedziela, 20 stycznia 2013

Wyróżnienie

Otrzymałam po raz kolejny wyróżnienie Liebster Blog:
Tym razem obdarowała mnie nim Gosza. Jako, że już raz takie wyróżnienie otrzymałam, to nie będę nominować kolejny raz blogów, ale zapraszam do poprzedniego posta z tym wyróżnieniem o tutaj.
Jednak, żeby nie było, na pytania zadane przez Goszę odpowiem:


A teraz pytania:
1. Kanapa czy kino?
2. Czarny czy biały?
3.Gotowanie czy jedzenie?
4. Słucham czy mówię?
5. Ranny ptaszek czy nocny Marek?
6. Aktywne zwiedzanie czy leżak?
7. Cecha charakteru, jaką cenię u innych to...?
8. Koncert czy mecz?
9. Ulubiona pora roku?
10. Bez jakich 3 rzeczy nie potrafisz się obejść w tworzeniu swoich prac?
11. Rozważna czy romantyczna:)?

A teraz odpowiedzi:
1. zdecydowanie kanapa
2. czarny
3. zdecydowanie gotowanie (tylko, żeby jeszcze nie trzeba było sprzątać...)
4. hmmm... to dobre pytanie. Strasznie dużo mówię, ale jednocześnie jestem dobrym słuchaczem jak trzeba.
5. zdecydowanie nocny marek
6. aktywne zwiedzanie, leżenie na plaży jakoś nigdy mnie nie pociągało
7. poczucie humoru i konkretność
8. koncert
9. w każdej jest coś co lubię i coś czego nie lubię
10. tu raczej trudno wybrać trzy rzeczy, ponieważ tworzę w tak wielu technikach i ciężko mi znaleźć trzy wspólne dla nich rzeczy
11. a to już zależy... w tworzeniu stanowczo romantyczna, ale w pracy jak zawsze rozważna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz