piątek, 15 marca 2013

Candy

Dzisiaj mija rok, odkąd zaczęłam prowadzić bloga. W tym czasie wiele się nauczyłam. Powstało też całe morze różnych moich wytworów... Dodatkowo licznik odwiedzin przekroczył 10000. W związku z tym, postanowiłam podzielić się moją radością i uszczęśliwić kogoś małym prezentem. A więc ogłaszam moje pierwsze candy. 

A teraz szybciutko kilka zasad dla przypomnienia:
1. W candy mogą brać udział osoby prowadzące bloga (wtedy poproszę o banerek w pasku bocznym) oraz osoby nie posiadające bloga (w komentarzu należy podać maila do siebie)
2. Zgłoszenie następuje poprzez dodanie komentarza pod tym postem z wyrażeniem chęci udziału w zabawie oraz namiarami na siebie (tak abym mogła zlokalizować ewentualnego zwycięzcę)
3. Dodatkowo, nie wysyłam przesyłki za granicę
4. Nagroda pozostanie niespodzianką, a zapisy trwają od 15 do 30 marca 2013
5. Wyniki ogłoszę niedługo później

I to już chyba wszystko. Zapraszam do zabawy :)

5 komentarzy:

  1. to ja ja ja!!!! ja pierwsza! chętnie wezmę udział w konkursie i z przyjemnością przygarnę ewentualną wygraną. namiar wiadomy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zapiszę, Tobie się u mnie poszczęściło, może szczęście zadziała w obie strony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez chcę wziąć udział w zabawie.

    To ja, nie chwaląc się, wyklikałem 10000.

    W

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę, uczennica pieczenia babeczek ;) MW

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że ja wygram, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń