wtorek, 19 maja 2015

Exploding box na ślub

Lubię robić interesy z ludźmi, którzy wiedzą czego chcą :) Ten konkretny exploding box powstał ściśle według wytycznych. Ja to po prostu posklejałam w jedną całość, więc można powiedzieć, że miałam swój współudział w realizacji projektu :) A oto efekt mojej pracy:

Pudełeczko miało być w całości w szarościach z minimalnym dodatkiem czerwieni. W pracy użyłam papieru w kolorze szarym, ale z ozdobnymi białymi zawijasami:


Kokardka powstała z białego papieru wizytówkowego. Delikatny dodatek kwiatowy to już moja samowolka interpretacyjna:

A to już środek zgodnie z instrukcjami co ma być na przeciw czego:

Sam tort jak i większość kwiatków są mojej produkcji:

Z garniturem i suknią miałam troszkę zabawy. Garnitur miał być czarny a suknia miała mieć rękawki i być prosta. Moim zdaniem tak jest, aczkolwiek każdy ma prawo do własnego zdania:

Życzenia i miejsce na schowanie dodatkowych prezencików:

Zegar odmierzający szczęśliwe, wspólne chwile. Grafika oczywiście z przepastnych zasobów internetu:


Zdjęcie młodych, oczywiście w rzeczywistości nie takie zamazane :) 

I jeszcze kilka zdjęć pudełeczka ze zdjęciami detali:

I jak Wam się podoba takie pudełko zrobione na szaro? Moim zdaniem wygląda bardzo elegancko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz