czwartek, 21 maja 2015

Metryczka komunijna dla Milenki

Zostałam poproszona o przygotowanie metryczki komunijnej. Wzór został wybrany i nawet była wizja końcowego wyglądu metryczki. 

Zaczęłam oczywiście od wyhaftowania obrazka. Wedle życzenia wzorek haftowałam brązową muliną ze złota nitką.

Dzięki temu obrazek delikatnie migoce jeśli patrzy się pod odpowiednim kątem i przy dobrym oświetleniu. Bardzo ciężko uchwycić ten efekt na zdjęciach, dlatego też pokazuje kilka zdjęć przy różnym oświetleniu:

Obrazek został oprawiony przeze mnie z dodatkową rameczką z perłowego papieru:

Efekt mojej pracy jest zadowalający i tylko żałuję, że obrazek powstawał tak na ostatnią chwilę. Przez to nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć. Ale mogę od razu powiedzieć, że obrazek w rzeczywistości wygląda dużo korzystniej.

1 komentarz: