wtorek, 23 maja 2017

Never ending card

To pierwsza tego typu kartka, którą robiłam. Posiłkowałam się przy tym tym tutorialem. A oto niekończąca się kartka w moim wykonaniu:

Powstała z okazji 40 urodzin Sylwestra i zawiera bohaterów Marvela. Tutaj miejsce na życzenia i podpisy wszystkich życzących:

Kolejna strona z bohaterami:

I koniec, który końcem nie jest :)

I od początku...

Liczba 40 wycięta z wykrojnika:

Bohaterowie w zbliżeniu:

I jak? Wyszła mi? Ja jestem domna, bo faktycznie się nie kończy i bardzo ładnie się przekłada. Ale to wszystko zasługa dobrego tutoriala :)

4 komentarze:

  1. Zaskoczyłaś mnie! Muszę się przyjrzeć tutkowi, bo na razie nie ogarniam, jak to zrobione! Zatem masz prawo być dumna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, uwielbiam takie kartki, zawsze coś ciekawszego od zwykłej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa kartka! Muszę przyznać, że do tej pory nie rozgryzłam jej mechanizmu :p

    OdpowiedzUsuń