czwartek, 20 września 2012

Modelinowe zawieszki

Jak wiadomo, z modeliny można robić różne rzeczy, nie tylko kolczyki. Przede wszystkim słodkie zawieszki:

Elfiki (jako zawieszki)

A także różne dziwne potwory... Potwory powstają wtedy, gdy chcę coś sprawdzić, albo gdy ewidentnie coś mi nie wychodzi...
W tej małej babeczce zapomniałam doczepić zawieszki... I w efekcie nie bardzo wiem do czego mogła bym ją wykorzystać:

W tej babeczce sprawdzałam rozpuszczenie modeliny na polewy... I z jednej strony babeczka jest za mała na zawieszkę, a z drugiej na kolczyki jest tylko jedna... Więc wylądowała w pudełku z innymi potworami.

Elfik w sumie nie wyglądał źle... dopóki nie wpadłam na genialny pomysł podmalowania mu oczek :( I teraz wygląda co najmniej strasznie... bo jak to tak elfia głowa z taaakimi oczami...

I na koniec tej spowiedzi ze strasznych potworów... czyli miś... a właściwie to nie miś tylko jakieś straszydło misiopodobne. W sumie to nie wiem po co powstało (pewnie jakieś umysłowe zaćmienie) i tylko modeliny szkoda...

2 komentarze:

  1. To ja chcę zawieszkę gandalfka, albo gandalfika hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który to ten gandalfik? Ten mały elf czy ta elfia głowa? :P

      Usuń