sobota, 20 lipca 2019

Tipi

A to kolejne już w mojej karierze tipi:

Tipi powstało na życzenie kuzynki, która sama wybierała materiał. Tipi jest więc szare w jasne i ciemne gwiazdki:

Dodatkowo powstała również podłoga do tipi. Pierwszy raz szyłam podłogę, która jest w sumie dwustronna. Z jednej strony jest materiał w gwiazdki, a z drugiej ciemnoszary. W środku jest gąbka tapicerska:

Również w celu ustabilizowania konstrukcji, podłoga jest wyposażona w troczki, które pomagają przywiązać ją do tipi:

Tipi jest, tak jak poprzednio, dość duże i ma 140 x 140 cm. Wysokość to ok. 160 cm.

I co myślicie o takim tipi?


4 komentarze:

  1. Z podłogą jest super, bo patyczki się tak nie rozjeżdżają:). Tipi super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ileż to zabaw dziecięcych będzie w nim się odbywało :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega profesjonalne tipi zrobiłaś. Dzieciaki uwielbiają się w nich bawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Co za profesjonalizm! Jak perfekcyjnie, szczegółowo wszystko dopasowane. Jestem pod ogromnym wrażeniem, i zazdroszczę, bo co jak co, ale do szycia to ja talentu nie mam. A może wpadłabyś do mnie na wyzwanie :) w sierpniu taki fajny plażowy temat, serdecznie Ciebie zapraszam -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/08/na-ruchomych-wydmach.html

    OdpowiedzUsuń