sobota, 1 stycznia 2022

Podsumowanie 2021

Ten rok był dziwny... chyba wszyscy to odczuli, ale na moim blogu nie widać tego tak bardzo. Zmienił się profil wykonywanych przeze mnie prac. Więcej w tym roku było szycia ubrań, niż haftów, ale po kolei.

Pokazałam zestaw ubranek w stylu łowickim, który powstał częściowo w 2020, a częściowo w 2021 roku:


Kilka ubrań dla mnie i takich w rozmiarze dziecięcym:


Powstały też dwa wieloryby z recyklingu spodni jeansowych:


Były też maski - znak naszych czasów, ale też torby wielokrotnego użytku i tiulowe woreczki:


Pokazałam też hafty, które powstawały przez kilka lat, a zostały ukończone dopiero teraz:


Przygotowałam sobie też troszkę kwiatków do kartek:


Był też dywan, który powstał w ramach Pleciemy w koło:


Więcej rzeczy powstało w ramach projektu Kołderki za jeden uśmiech. Wyhaftowałam logo do poduszek:


Uszyłam poduszki z kwadracików hafowanych przez cioteczki kołderkowe, a jedną z obrazków hafowanych przeze mnie:


Powstała też armia karteczek dla dzieciaków:

W ramach akcji Ośmiorniczki za jeden uśmiech powstały kolejne ośmiorniczki:


Nie zapomniałam o karteczkach na różne okazje:


Pokazałam też 3 exploding boxy:


Stworzyłam też kilka kartek w klimacie świątecznym:


I oczywiście ozdoby choinkowe:

 

Podsumowując, powstało trochę tego i tamtego. Na pewno nie było nudno. Zobaczymy co przyniesie kolejny rok.

2 komentarze: