poniedziałek, 19 września 2022

Kołderka dla Nadii

Kołderka, która powstała specjalnie dala Nadii. Miała być różowa i z księżniczkami. Księżniczki wyhaftowały kołderkowe cioteczki, a ja oprawiłam je w różową kołderkę:

Zbliżenie na prześliczne hafty, które przyszło mi oprawić:

A to już pikowania... Lot trzmiela i kwiatki pikowane z wolnej ręki:



A wszystko zaczęło się od tego materiału... Miałam taki różowy materiał w księżniczki, więc nie było wyjścia, musiałam się zgłosić do uszycia tej kołderki.

Materiału oczywiście było za mało na taką dużą kołderkę, ale nic to, dołożyłam pas innego różowego materiału w podobnym odcieniu.

Nawet z daleka nie rzuca się ta zmiana jakoś szczególnie w oczy:

Ale najważniejsze, że kołderka spodobała się Nadii i wywołała uśmiech zgodnie z nazwą: Kołderka za jeden uśmiech:

 

1 komentarz: