niedziela, 7 stycznia 2024

Podsumowanie 2023

Bardzo lubię te podsumowania, ale z roku na rok trudniej mi znaleźć czas na zebranie i pogrupowanie tych wszystkich zdjęć... Trym razem się jeszcze udało :) No to zaczynamy:

Nawet nie wiedziałam, że tyle rzeczy uszyłam dla dzieci. Trafił mi się nad wyraz chudy egzemplarz nie pasujący pod rozmiarówkę z sieciówek więc uszyłam sporo legginsów. Przy okazji powstały też różnego rodzaju spodnie i legginsy dla innych dzieciaków z rodziny:

Z podobnych pobudek powstały też bluzy w rozmiarach dziecięcych:


Sukienki:


I koszulki:


Powstały też bardziej wymyślne projektu. Jak chociażby strój biedronki na bal karnawałowy do żłobka... Ale też coś dla mnie:


Dalej u mnie królowały kartki na wszelakie uroczystości a i takie bez okazji:


Do tego rozpędziłam się z malowaniem stempelków:

Powstało też trochę kwiatków do kartek:


A nawet trzy exploding boxy:

I jeszcze sporo karteczek dla dzieciaków z projektu Kołderki za jeden uśmiech:


Dla Kołderek uszyłam też dwie kołderki na zapis, parę poduszek i jeden kwadracik wyhaftowany specjalnie do poduszki:


A na koniec jeszcze papierowa wiklina. Co prawda koszyki nie są jakoś specjalnie oryginalne czy wymyślne, ale świetnie się sprawdzają do przechowywania zabawek i innych jakże potrzebnych w życiu rzeczy:

 Podsumowując, był to rok pełen pracy twórczej i mam nadzieję, że kolejny też taki będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz