środa, 4 maja 2016

Kocyk w stokrotki na aukcję dla Michałka

W końcu podjęłam się zrobienia kocyka z granny square. W ten sposób powstał kocyk w stokrotki:

Pomysł na taki a nie inny układ kwadracików wzięłam stąd. Przygotowałam 35 kwadracików i zszyłam w całość.

Brzeg wykończyłam jednym rządkiem zielonego koloru:

Kocyk przekazałam na aukcję dla Michałka. Jak to mówią, zdrowia nie można kupić... zdrowie jest bezcenne, a jednak zdrowie Michałka zostało wycenione i to na ogromną sumę 1,3 miliona złotych. jest to suma ogromna, dlatego jeśli ktoś chciałby się włączyć w pomoc Michałkowi to tutaj informacja jak to zrobić:

A tutaj aukcja na facebooku, w której można wylicytować mój kocyk. W sklepiku jest też dużo innych przedmiotów, które można wylicytować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz