sobota, 2 grudnia 2017

Wymianka z Karolą

Po moim ostatnim poście o wymiance z Sylwią zgłosiło się do mnie kilka osób chętnych na wymianki. Dzisiaj podsumowanie takiej właśnie wymianki. Tym razem wymieniałam się z Karolą. Karola napisała do mnie, że interesowałyby ją głównie różyczki. Była też chętna na scrapki w tematyce dziecięcej. A oto co wysłałam:

Scrapki w tematyce dziecięcej:

Kilka wózeczków:

Trochę różnych wzorków podłużnych:

Różnego rodzaju misie i zwierzątka:


I koronkowe ubranka, które świetnie sprawdzają się w pracach z okazji Chrztu:

No i oczywiście różyczki. Wybrałam trochę różyczek większych:

Dodatkowo kilka innych kwiatków, które też robię sama:

I masę małych różyczek, które tak często u mnie na blogu:

Pogrupowałam je kolorystycznie i tak: znalazły się takie niebieskie:

Różowe i okołoróżowe:

Pomarańczowe:

Kremowe:

Takie z perłowych papierów:

I białe:

A oto co otrzymałam w zamian:

Trochę scrapków z wykrojników, których nie posiadam:

Listki, serwetki:

Trochę tematyki świątecznej:

Serduszka i koronki:

Dziecięce buciki:

Łabędzie:

A do tego wykrojnik:


A do tego karteczka:

To byłą bardzo fajna wymianka. Jestem bogatsza o scrapki, których wykrojników nie mam. Mam nadzieję, że Karola również wykorzysta moje scrapki i różyczki w swoich pracach.

1 komentarz:

  1. Ja także chcę Ci bardzo podziękować za wymiankę, Jestem zakochana w różyczkach i mam dużo dziecięcych scrapków.

    OdpowiedzUsuń