niedziela, 27 maja 2018

Wymianka z Asią z Asikowego Kącika

Jakiś czas temu odezwała się do mnie Asia z bloga Asikowy Kącik z propozycją wymianki. Zamarzyła sobie kokon niemowlęcy. Nigdy czegoś takiego nie szyłam, ale poszukałam informacji w internecie i tak trafiłam na tutorial Karmicielki. Zgodnie ze wskazówkami uszyłam taki oto kokon niemowlęcy, który trafił w ręce Asi:

Asia wybrała wzór materiałów, który bardzo mi przypadł do gustu:









A w zamian otrzymałam takie oto śliczne koszyczki. Koszyczki są dość duże i odkryłam, że świetnie sprawdzają się do przechowywania zapasowych kartek.




Dziękuję za tę wymiankę i pewnie jeszcze się odezwę jak w tych koszyczkach zabraknie mi miejsca na kartki :)

3 komentarze:

  1. Ja również:) jestem bardzo zadowolona:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka! Kokona zazdroszczę, jakbym wiedziała że takie robisz, to bym przed porodem się odezwała :)

    OdpowiedzUsuń