piątek, 6 lipca 2018

Exploding box emerytalny

Zostałam poproszona o wykonanie czegoś, czego jeszcze nigdy nie robiłam a mianowicie pudełeczko z okazji przejścia na emeryturę. Starałam się dobrać elementy tak, aby pasowały do siebie a jednocześnie do osoby, która tym pudełeczkiem miała zostać obdarowana. A oto efekt mojej pracy:

Wieczko kwieciste i z dekoracją w kwiaty do tego:

Tutaj widać, że kompozycja kwiatowa jest trójwymiarowa:

A w środku zielono i stonowanie:

Na środku piękny trójwymiarowy rowerek, ponieważ osoba obdarowywana jeździe na rowerze i bardzo to lubi:









A na ściankach informacyjna kieszonka z jakiej okazji to pudełeczko:

Życzenia:

Dekoracja kwiatowa:

Oraz karteczka z miejscem na podpisy wszystkich obdarowujących. Karteczka jest do późniejszego wklejenia, już po zebraniu podpisów:

I co myślicie o pudełeczku emerytalnym? Dobrze wyszło?

3 komentarze:

  1. Śliczne pudełko :)
    Rower jest obłędny, a papier z kwiatami na wieczku tak kolorowy i kwietny, że chyba zrezygnowałabym z różyczek. Giną gdzieś w całej kompozycji (przynajmniej na zdjęciach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowerek mam jeszcze jeden, bo sobie kupiłam na zapas :) A też się zastanawiałam nad tymi różyczkami na wieczku, ale ostatecznie w rzeczywistości jakoś mniej ginęły niż na zdjęciach.

      Usuń
  2. Boskie! Koniecznie musisz w jakiś wyzwaniach brać udział.

    OdpowiedzUsuń