poniedziałek, 6 maja 2019

Wymianka z Asią

Mając na uwadze udaną poprzednią, udaną wymiankę, postanowiłyśmy z Asią z bloga Asikowy Kącik, wymienić się po raz kolejny. Tym razem wymianka była dużo większa, bo i gabaryt wymianki był większy. Asia poprosiła mnie przede wszystkim o namiot tipi dla dzieci. Tipi szyłam po raz pierwszy, a oto efekt:

Tipi ma wymiary podstawy ok. 140 x 140 cm. Materiał na poszycie wybierała Asia, w efekcie jest miętowy z kolorowymi zwierzątkami leśnymi:



Kolejną rzeczą, którą przygotowałam na wymiankę była metryczka. Tym razem podwójna, dla dwóch chłopców:

Motyw wybierała Asia, a ja haftowałam:

Wzór był bardzo pracochłonny, bo zawierał bardzo dużo konturów:




Z efektu jestem jednak zadowolona. Metryczka jest dość duża, ponieważ ma wymiary ok, 35 x 40 cm.


Metryczka pojechała do Asi bez oprawy, ponieważ chciałam uniknąć uszkodzeniu oprawy w transporcie. Z jednej strony szklana szyba mogła ulec uszkodzeniu, a z drugiej antyramy z plexi miały nieodpowiednie wymiary...

Natomiast ja, w ramach wymianki poprosiłam o cztery kosze do komody. Posiadam taką oto komodę, do której postanowiłam dodać białe kosze. Asia wykonała je na wymiar i jak widać, pasują idealnie:



A tak kosze wyglądają w środku:

To była bardzo udana wymianka i cieszę się, że się odbyła. myślę, że nie była to ostatnia nasza wymianka, chociaż ostatnio mam coraz mniej czasu na tworzenie.

4 komentarze: