środa, 19 lutego 2020

Kamizelka dla kowboja

Ostatni zamówiony strój dla przedszkolaka, czyli kamizelka dla kowboja. Nie byle jakiego kowboja tylko Chudego z Toy Story. Przeszukałam internet i nie znalazłam wykroju na taką kamizelkę:

Dlatego moja kamizelka powstała z wykroju eleganckiej kamizelki na podszewce z moimi poprawkami. Oczywiście podszewka nie była potrzebna. Jedynym problemem było znalezienie materiału w krowie łaty.

Poradziłam sobie i z tym problemem. Kamizelkę uszyłam z białego płótna medycznego i zrobiłam aplikacje łat z cieniutkiego, czarnego filcu. Brzeg, zamiast przyszywać sznur skręcany biało czarny, obszyłam czarnym kordonkiem.

Kamizelka jest w rozmiarze 124-128, a w zasadzie coś pomiędzy. W pierwotnym wykroju były rozmiary 124, 128 i jeszcze jeden pomiędzy :) Więc to jest ten rozmiar pomiędzy.

3 komentarze:

  1. Rewelacja! Sam Chudy by się nie powstydził:p
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mozna ją odkupić? Albo wypożyczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie... Szyłam ją kilka lat temu dla bratanka. Bratanek już jest większy, ale nie wiem co rodzice zrobili z tą kamizelką...

      Usuń