wtorek, 8 października 2013

Wymianka z Kalinką

Ostatnio wymianki mnie owładnęły dokumentnie... Tym razem wymieniałam się z Kalinką z Kalinkowa. Kalinka napisał do mnie, że bardzo podobają się jej moje buciki i kwiatki. I tak powstała cała przesyłka:

Buciki i kwiatki w kolorze uniwersalnym czyli białym:

Niebieskim

I różowym

I jeszcze beżowym:

A skoro już jesteśmy w temacie dzieciaczków, to jeszcze wózeczek:

A ja od Kalinki otrzymałam mnóstwo całe wycinanek:

Piękną zakładkę do książki i kilka skreślonych własnoręcznie słów:

A w paczuszcze kwiatuszki

I inne wycinanki

A do tego papier czerpany:

I całą masę odbitek różnych stempelków:

Pięknie dziękuje za tą wymiankę :) i zabieram się za klejenie kartek w ilościach hurtowych chyba...

3 komentarze:

  1. ja też się cieszę:) a najbardziej to chyba jestem zadowolona z kolejnej , poznanej , blogowej znajomości . pozdrawiam ciepło i miłego tworzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka - kwiatki i buciki rewelacyjne, pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bogata wymianka:) piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń