niedziela, 18 marca 2012

Szydełkowe zabawki

Dziś przedstawiam prace, które powstały na przestrzeni ostatnich dwóch tygodni. Pierwszy był Michaelangelo, czyli Wojowniczy Żółw Ninja. Oczywiście nie jest to mój projekt. Obecnie moje zdolności szydełkowe zamykają się na odtwarzaniu schematów, ale może kiedyś sama coś wymyślę... kto wie... Michaelangelo powstał na podstawie wzoru z bloga WolfDreamer 


Początkowo był małym bezbronnym żółwikiem, który jeszcze nie wyhodował nawet skorupki...

Później jednak dorósł i stał się groźnym Wojowniczym Żółwiem Ninja

Zaczął trenować sztuki walki:

Ale czasami kończyło się to dla niego nie najlepiej... Ale tak to już jest z tymi sztukami walki...

Kolejnym szydełkowym stworem (nazwa szydełkowe stwory jest autorskim pomysłem koleżanki Ani - Ania dzięki :) jest mała czarownica na podstawie wzoru z blogu Amigurumi Patterns 

I jeszcze jeden szydełkowy stwór, czyli Pingwin Rico z Pingwinów z Madagaskaru na podstawie bloga WolfDreamer 

Na koniec przedstawiam moją interpretację pingwina, czyli pingwin bez wzoru :) Troszeczkę sugerowałam się Rico, a reszta jest moją własną wariacją na temat :)

I na koniec tego długaśnego posta: cała ferajna razem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz