niedziela, 17 marca 2013

Liebster Blog

Ostatnio otrzymałam kolejny raz wyróżnienie od marzki30:

Nie miała czasu napisać tego postu, ale już szybciutko odpowiadam na pytania:
1. Mięsko TAK czy NIE. Oczywiście, że tak :) Dobre mięsko...
2. Słuchać czy mówić? Hmmm... ponoć jestem dobrym słuchaczem, ale jeszcze większą gadułą....
3. Kawa z mlekiem czy bez? Kawa, kawa, kawa... w każdej postaci :) Z mlekiem jak najbardziej, ale i bez da się radę.
4. Samochodem czy pieszo? To zależy gdzie. Czasami wygodniej jest samochodem, ale piesze wędrówki też bardzo lubię.
5. Góry czy morze? Zdecydowanie góry.
6. Ranny ptaszek czy nocny marek? Zdecydowanie nocny marek...
7. Podróże egzotyczne czy Mazury? To trudne pytanie, bo na Mazurach nie ma za bardzo gór...
8. Pies czy kot? Chciałam mieś kota, a mam psa :) też fajnie.
9. Rozważna czy szalona? Rozważna w pracy, szalona w domu :)
10. Lody waniliowe czy czekoladowe? No to, to na prawdę trudny wybór... i jedne i drugie uwielbiam.
11. Jakim znakiem zodiaku jesteś? Wodnikiem :)

Jako, że otrzymałam to wyróżnienie już kolejny raz, to nie będę go przekazywać dalej. Zapraszam natomiast do zapoznania się z poprzednimi postami dotyczącymi tego wyróżnienia tu i tu.

1 komentarz: