środa, 1 stycznia 2014

Nowy stwór dla Adasia

Eh... dzieci szybko rosną i potrzebują coraz nowych zabawek. I tak dobra ciocia siedzi i dzierga, dzierga, dzierga... i wymyśla przede wszystkim nowe wzory :) A oto i on, nowy stwór:

Może nie do końca to widać, ale stworek jest zrobiony szydełkiem z takiej mechatej włóczki (ponoć idealnej na szaliki...). A oczka ma filcowe. Adasia w każdym razie zafascynował. A dorośli się zastanawiali długo jak to jest zrobione...
No, a teraz... absurdalna historia:
Dzień dobry wszystkim, jestem nowym stworem

Trochę ciężko u mnie z mimiką, ale zawsze mogę popatrzeć na was z góry...

Mam nadzieję, że teraz czujecie respekt:

Prawda? Tylko nie mówcie nie...

A tak prywatnie to jestem całkiem przyjazny

Na przykład lubię obserwować gwiazdy.

No to myślę, że teraz jesteśmy sobie przedstawieni.

8 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAle słodziak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny. Z pewnością fajnie jest mieć taką zdolną Ciocię, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że to pompon z oczami:) nie przyszło mi nawet do głowy, że taki efekt można osiągnąć szydełkiem:) świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam, kiedy dobra ciocia Martyna zrobi mi takiego stwora... czekam i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale superowy ! pomysł genialny, gratuluję! ja tez bym się zastanawiała jak to jest zrobione?!?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki on urokliwy;-) też bym takiego chciala. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest szydełkiem??? Myślałem, że to wypchana skarpeta z oczami. To jest taka wełna? Ale super! No to się zdziwiłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka wygląda jak kupiony w sklepie...
    Dochodzisz do wprawy. Gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń