piątek, 7 lutego 2014

Wymianka czekoladowa

Wymiankę czekoladową zorganizowała Kinga z bloga Moje małe decupage... A moją parą wymiankową została Asia z Asikowego kącika.

Ja do Asi wysłałam taką oto paczuszkę:

A w niej karteczka z gorącą czekoladą:

Do tego zakładka do książki z czekoladą oczwywiście, ale tym razem w postaci czekoladek:

Rameczka z czekoladkami z modeliny:

Muszę się przyznać, że czekoladki z modeliny bardzo mi się spodobały. Więc powstanie pewnie jeszcze kilka prac z nimi w przyszłości. A teraz juz przegląd czekoladek:

Do tego breloczek z czekoladową babeczką. Co prawda Asia prosiła, żeby było bez biżuterii, ponieważ jej nie nosi, ale zawieszka chyba się nie zalicza :)

I jeszcze miś, ponieważ Asi bardzo się spodobały te moje misiaki.

I oczywiście przydasie:

A na koniec herbatki i czekoladki:


A do mnie, akurat w dniu urodzin dotarło wielkie pudło a w nim same skarby:

Wszystkie pięknie zapakowane. No to teraz po kolei rozpakowywanie:

A w  środku czekoladki ręcznie robione (swoją drogą bardzo dobre):

Pięknie zapakowany bukiecik:

Z niespodzianką (o której nawet bym nie wiedziała, gdyby Asia mi nie zasugerowała zajrzenie do środka kubeczka):


Karteczka z czekoladą:

Następna tajemnicza paczuszka a w niej czekoladownik:

Następna tajemnicza paczuszka a w niej serwetki do decoupage:

Paczuszka pełna przydasi:

I herbatka:
Pięknie zapakowana i z instrukcją parzenia:

I jeszcze specjalnie przez Asię zrobione szablony:

A na dokładkę mulina i kordonek:

I na koniec cała zawartość paczki:

To była na prawdę super wymianka. Serdecznie dziękuje Asi za tyle super prezentów oraz Kindze za zorganizowanie zabawy.

3 komentarze:

  1. Super wymiankę sobie zrobiłyście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszkę jak najbardziej akceptuje:). Jeśli chodzi o samą wymiankę ja także jestem z niej bardzo, a to bardzo zadowolona,może faktycznie będzie to trzeba kiedyś powtórzyć;) i już biorę udział w kolejnej:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wypasiona wymianka! fajnie:)

    OdpowiedzUsuń