piątek, 18 listopada 2016

Kartka dla doktora

Dzisiejsza karteczka jeszcze w jesiennym klimacie. Jako, że brązy okazały się być najlepsze, to nie mogłam skorzystać z plenerów z usychających liści:

Sama karteczka ma proste przesłanie, jest dla doktora, czyli mądrej głowy, stąd mamy sówkę z księgą. 

A do tego jest dla inżyniera, co prawda nie mechaniki ale trybiki pasowały mi tu idealnie. A i jeszcze do tego nowy doktor jest panem, więc wszystko musiało być po męsku :)

I co myślicie o efekcie moich starań? Podoba się?

5 komentarzy:

  1. Chętnie bym skomentowała, ale od jakiegoś czasu w Twoich wpisach nie widać zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... dziwne... Czy ktoś jeszcze ma taki problem? Ja na dostępnych komputerach sprawdzałam i nie mam problemu z wyświetlaniem zdjęć na blogu. Jesteś pierwszą osobą, która zwróciła mi uwagę, że taki problem występuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałąm problem ale tylko na firefox (na linuksie). Trzeba poeksperymentować z przeglądarkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam taki pronlem. Ale tylko na firefox. Proponuje popróbować z innymi przeglądarkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem o co kaman... pisze ten sam komentarz już 3 raz ;)
    Też miałam ten problem na firefox. Inne przeglądarki ok.

    OdpowiedzUsuń