sobota, 28 października 2017

Wymianka z Sylwią

Ostatnio, a może już nie tak ostatnio... miałam okazję wymieniać się z Sylwią z bloga Elementy mojego życia. Sylwia chciała trochę scrapków, a ja w zamian chciałam trochę różnych przydasi. A oto co wysłałam:

Karteczka z ażurowym scrapkiem:

Tu kilka zbliżeń na ażurek:

I jeszcze dekoracja z listków z różyczką:

A do tego różnego typu scrapki:

Cyferki:

Listki i gałązki:

Scrapki dziecięce:

Trochę w stylu ślubnym:

Gwiazdki:

Ramki:

Ramki z koronkowym brzegiem:

I ażurowe scrapki serwetkowe:

A oto co otrzymałam ja:

Przede wszystkim babeczkowe podkładki pod książki i zakładkę do książki:

Babeczki są dwustronne i z każdej strony mają inne babeczki:

Trochę przydasi hafciarskich:

Trochę do scrapbookingu:

I jeszcze trochę słodyczy :) Oranżada w proszku przypomniała mi dzieciństwo...

I jeszcze karteczka:



To była bardzo owocna wymianka, z której jestem zadowolona. Lubię czasem powycinać jakieś scrapki dla kogoś, żeby później móc podziwiać ich wykorzystanie na blogach. Fajnie się patrzy na prace do których się poniekąd dołożyło :)

8 komentarzy:

  1. Piękna wymianka :-D Muszę się zgłosić do Ciebie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) W wolnej chwili możemy się umówić na jakaś wymiankę :)

      Usuń
  2. O matko, szczęka mi opadła! A czy ja mogłabym się kiedyś z Tobą umówić na taką wymiankę??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Wystarczy napisać na maila :) W wolnej chwili mogę coś powycinać.

      Usuń
  3. Super wymianka, też ostatnio się wymieniłam z Sylwią :) a może my się też wymienimy? Za różyczki do kartek i parę przydasi? A Ty co chciałabyś w zamian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymienić się możemy zawsze :) W sprawie szczegółów zapraszam na maila: dzejnej@o2.pl

      Usuń
  4. Dla mnie również wymiana była udana, teraz dzięki scrapkom od Ciebie moje kartki nabierają wyrazu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka. Dobrze wiedzieć że się wymienisz na przydasie za scrapki. Bo akurat tych maszynek i wykrojnikow u mnie brak. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń