piątek, 7 listopada 2014

Recenzja Twórczych Inspiracji 11/2014

Znów w skrzynce znalazłam "Twórcze Inspiracje". Tym razem numer mocno świąteczny, plus katalog.

To teraz krótka recenzja w moim wykonaniu:

W numerze świątecznym muszą być ozdoby świąteczne. A więc kilka technik tworzenia bombek. Wyglądają fajnie, chociaż w tym roku chyba takich robić nie będę. Może kiedyś...

Te z koralikami wyglądają na prawdę ciekawie.

Kwiatki kanzashi wyglądają super prosto. Wieniec z guzikami wygląda bardzo ciekawie. Muszę im znaleźć jakieś inne fajne zastosowanie... może broszki? Bo z wianuszkiem to nie wiem co bym mogła zrobić.

W tym numerze znalazły się też wzory haftowanych karteczek. Musze pomyśleć o stworzeniu takich w tym roku. Może nie koniecznie z tymi wzorami, ale na pewno haftowane.

Haft wstążeczkowy... wygląda super. Kiedyś próbowałam, ale jakoś straciłam zapał. Może warto wrócić do tego rodzaju haftu...

Szczególnie, że w gazetce można znaleźć krótki kurs

Breloczki wyglądają nieźle. Proste, efektowne i do zrobienia w 10 minut :)

Hmm... od razu na myśl przychodzą mi królewskie pałace :)

Bransoletka zawijana, to jednak nie moje klimaty zupełnie.

Ale organizer już bardziej mi odpowiada. Tylko jeszcze muszę sobie jakąś maszynę do szycia skombinować :)

Dla miłośników drutów znalazł się nawet wzór na komin.

Ciekawe zastosowanie haftów ludowych, chociaż ja się raczej nie pokuszę na tworzenie haftów tucholskich.

I w końcu coś w sam raz dla mnie. Kolorowe hafty inspirowane haftem ludowym. Kiedyś nawet wyhaftowałam serwetę haftem kaszubskim, chociaż był to haft płaski jednak. Mimo to, wydaje mi się, że haft krzyżykowy wygląda bardzo elegancko.

W numerze znalazł się też krótki przegląd zwycięskich blogów. Też startowałam, ale mój blog zdobył chyba tylko z 14 głosów, kiedy najlepsze dostały powyżej tysiąca... No ale jakby ktoś miał ochotę obejrzeć czym się zajmują osoby ze zwycięskich blogów, to ten krótki przewodnik jest własnie dla nich.

Do gazetki dołączony był również katalog Coricamo. Co do samego katalogu... hmmm... katalog jak katalog, aczkolwiek chyba muszę sobie dokupić kanwę, więc dobrze wiedzieć, że mają ją w ofercie.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam, i że znajda się osoby, które ta recenzja zainteresuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz