poniedziałek, 19 października 2015

Lawendowe woreczki

W tym roku, w prezencie imieninowym dla mama przygotowałam woreczki z lawendą. Żeby było sprawiedliwie przygotowałam po dwa. Kupiłam susz lawendowy i oto są moje woreczki:


Dwa zrobiłam takie szaro-beżowe z surówki bawełnianej:



Dwa kolejne powstały z różowych ścinków bawełnianych:

A tutaj zbliżenie na hafciki lawendy. Delikatne, skromne a jednak mają swój urok:



A tak wyglądały moje hafciki na resztkach kanwy. Oczywiście do takich małych hafcików wykorzystałam resztki kanwy, tak aby z jednej strony wykorzystać te resztki, a z drugiej nie ciąć dużych kawałków.


I co myślicie o moich woreczkach? Mamą się podobały. Suszu jeszcze trochę mam, więc w wolnej chwili przygotuję jeszcze kilka takich woreczków.

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne woreczki :) do tego na pewno super pachną! nie dziwię się, że mamom się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i niezwykle praktyczne uzupełnienie garderoby. Uwielbiam takie woreczki do szaf. Nie tylko rozsiewają cudowny zapach, ale tez wyglądają niezwyle elegancko.
    Dziękuję bardzo za udział w oim candy urodzinowym :)

    OdpowiedzUsuń