środa, 18 kwietnia 2012

Etui na telefon i kolczyki

Życie ciągle przyspiesza... W związku z tym nie mam zbyt dużo czasu na tworzenie szydełkowych stworów. Jednak pojedyncze sztuki ciągle powstają i mam na to dowód. Tak na szybko przedstawiam kolejne etui na telefon. Tym razem z szeroniebieskiego moherka.

I pamiętając ciągle o zobowiązaniu kolczykowym, pokazuję kolejną parę bratków:

Pewnie to troszkę nudne tak oglądać ciągle te same wzory, ale nie mam niestety czasu na tworzenie nowych projektów. Dodatkowo ciągle ktoś czeka na swoja własną sztukę kolczyków czy misia według już pokazanego wzoru. Mam nadzieję, ze nie zanudzam :)

2 komentarze:

  1. znowu takie śliczne kolczyki , cudo ;) uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że kolczyki się podobają. W przeciągu najbliższych tygodni pojawi się ich pewnie więcej.

      Usuń