niedziela, 8 lipca 2012

Rekiny

Kontynuując historię strasznego zębiastego rekina... Przypomnę tylko, że wypłynął w świat w poszukiwaniu dobrej duszyczki, która pomoże mu w walce z bolącymi zębami. Szczoteczki nie udało mu się odebrać pierwowzorowi... A teraz płynął przez świat w poszukiwaniu nowych pomysłów...

Spotkał gościa, który wyglądał tak jak on... ale miał jakby trochę mniej zębów...

-Hej, ty... Czy ciebie też bolą zęby?
-Nie. Dlaczego by mnie miały boleć?
-Bo też jesteś rekinem...
-Ale ja jestem mniejszy i mam  mniej zębów.

I mały rekinek próbował odpłynąć... Ale duży rekin próbował go zatrzymać, gryząc go w ogon.

-Ej... Czemu mnie gryziesz w ogon?
-Nie chcesz mi pomóc z bolącymi zębami...
-Ale co ja mogę poradzić na twoje bolące zęby?
-Chyba już mi pomogłeś... Po tym jak ugryzłem cię w ogon ból zębów zniknął...

Jaki z tego morał? Na ból zębów najlepsza jest płetwa z rekina :P

I to by był koniec absurdalnej historii o rekinach. Duży rekinek wypchany jest trzeszczącą folią do pieczenia, a mniejszy poliestrowym wypełnieniem poduszki. Mam nadzieję, że oba znajdą swoje miejsce na paluszkowej kołderce. A jako, że tej stalowej niteczki mam jeszcze trochę (ponad połowę kłębka jak nic...) to pewnie powstanie z niej jak nie rekin to podobne jakieś zwierzątko.

7 komentarzy:

  1. Rekiny super i historyjka również! Zębiska to mają, takie jak rozbolą to coś strasznego!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zębami to chyba nie do końca miało tak wyglądać... ale ja niemieckiego prawie nie znam, a translator nie zawsze precyzyjnie odczytuje skróty z wzorów :)

      Usuń
  2. Swietna historyjka! A rekiny super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że absurdalne historyjki się podobają.

      Usuń
  3. Ojeju ale fajniutkie te rekinki są i na 100 procent będzie na kwadraciku paluszkowym wielką niespodzianką.
    Bardzo Pani dziękuję że ma Pani dobre serce.
    Dobrego dnia i świetnych pomysłów na kwadraciki, ja też jeszcze będę robił kwadraciki. A Pani tez wysyła kwadraciki do Pani Cebulki?
    Kuba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają rekiny :) Oczywiście kwadraciki oddaję pani Cebulce :) Ostatnio oddałam kwadraciki i karteczki dla dzieci na warszawskim spotkaniu kołderkowym. Teraz tworze kolejne kwadracikowe zabawki, które oddam na jesiennym spotkaniu w Warszawie.

      Usuń
  4. Historyjkę miło się czytało:)A przedstawienie obrazkowe super:)

    OdpowiedzUsuń