niedziela, 1 lipca 2012

Sówki

Beatka urodziny miała oczywiście już dość dawno... Ale z naszą częstotliwością spotykania się to niedługo będziemy wymieniać prezenty urodzinowe raz na kilka lat :P Oczywiście mam nadzieję, że tak się nie skończy, ale prezent urodzinowy dla Beaty (który otrzymała w tym tygodniu) pokazuję:

Jakby ktoś nie mógł się domyśleć co to, to już spieszę z wyjaśnieniem. Jest to etui na telefon w kształcie sowy :) Dodatkowo do prezentów zaliczały się również sowo-kolczyki, który tutaj nie pokażę, ponieważ to nie ja je wykonałam (po prostu je kupiłam). I oczywiście karteczka z sową :)


Jeszcze kilka lat i skończą mi się pomysły z sową :P

3 komentarze:

  1. Sówka jest prześliczna! zakochałam się w jej spojrzeniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest... Faktycznie ma trochę hipnotyczne spojrzenie :)

      Usuń