piątek, 14 sierpnia 2015

Exploding box dla młodej pary

Eksperymentuje z różnymi połączeniami w exploding boxach. Tym razem bardzo skromny wierzch pudełeczka i bogaty środek. Na wierzchu tylko karteczka i delikatna dekoracja kwiatowa.

W środku na bogato, z tortem. Do tego połączenie bieli, różu i brązu:

Torcik, w całości, łącznie z wszystkimi kwiatuszkami, mojej produkcji:

Na ściankach: kartka z kalendarza

Życzenia z miejscem na prezent pieniężny

Zegar z wybijającą godziną ślubu

I młoda para z imionami

I jeszcze kilka zdjęć całości, ponieważ nie mogłam się zdecydować, w których ujęciach wygląda najlepiej:

Co prawda, jeszcze się nie dosłużyłam maszynki do wycinania i nie mam wykrojnika młodej parze... ale mam nadzieję, że w końcu go nabędę. Jak widać, prace z napisem młodej parze świetnie się komponują z tematyką ślubną. A teraz zgłaszam moje pudełeczko na wyzwanie na blogu Craft Passion: Wyzwanie #9 Ślubnie z napisem młodej parze:

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny box
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torcik ożywił kolorystycznie wnętrze :-))) Piękna pamiątka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuś, ile atrakcji w środku :-) Swietnie wykonany! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękny box! Wnętrze wyszło super! Fajnie komponuje się z delikatnym wierzchem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyszło! piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny box, pomysłowe dekoracje na ściankach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń