poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Exploding box na ślub

Pudełeczko wykonane wg wytycznych: począwszy od kolorów, a na ozdobach skończywszy. Miało być skromne, delikatne i w szarościach z dodatkiem czerwieni. A oto i pudełeczko, którego pomysł wykonania nie jest do końca mój :) Ja tylko kleiłam... A oto co posklejałam:

Szare pudełeczko z delikatnie ozdobionym wieczkiem:

W środku bardzo ascetycznie. Zarówno grafiki jak i podpisy pod nimi zostały mi podesłane:

Na środku koperta, delikatnie wyższa: tak aby zmieściło się w środku wszystko co trzeba:

Na ściankach proste grafiki i podpisy pod nimi:

Efekt końcowy bardzo mi odpowiada. Chociaż moje pudełeczka są zazwyczaj bogatsze w ozdobniki, to taka ascetyczna forma bardzo przypadła mi do gustu. Musze koniecznie opracować własny pomysł takich pudełeczek skromnych, a zarazem uroczych.

1 komentarz: